Pages

Thursday, April 15, 2010

Why Antisocial?



Multe persoane m-au intrebat de ce mi-am ales acest pseudonim "Antisocial". Va voi raspunde ca sa rup aceasta dilema a multor persoane. Nu l-am ales pentru ca as fi in adevaratul sens al cuvantului antisocial si nu-mi place sa socializez cu lumea sau ca as fi nu stiu ce ciudat acum al societatii precum emo sau mai rau cocalarii.Din contra curiosilor chiar imi place sa-mi fac prieteni, sa cunosc persoane si sa discut despre orice. Numai ca in ziua de azi in aceasta frumoasa tara de kkt numita Romania ceva sau cineva trebe sa te reprezinte cum urmatoarele versuri ale melodiei lui Cheloo are anumite lucruri in comun cu gandirea mea. Cu astea fiind zise sper ca v-am eliminat aceasta intrebare de ce mi-am ales acest pseudonim si nu am ales precum o fac toti cu conceptul de turma "John_boss, John_mare_smecher,John_borfasu...John_etc."

ATENTIE CONTINUT EXPLICIT!!!!!

5 comentarii:

ღஜღAng3l of Lov3ღஜღ said...

hai marius nu mai pacali lumea ca stim ca esti anti tot :))) btw stiu ca esti emo asa ca lasa vrajeala :))))

BB.Marius said...

mai emo ca u nu sunt "copilu' "....cu freza aia in ochi care iti acopera jumate de fatza :)))

ღஜღAng3l of Lov3ღஜღ said...

macar eu recunosc pe fatza ca sunt emo dar tu te ascunzi ,te crezi mai "jmecher" asa :))))

BB.Marius said...

auuuuu a durut :))) dar cum zici u ...mai bn "emo" decat cocalar:)))

ღஜღAng3l of Lov3ღஜღ said...

corect :))))

Post a Comment