Pages

Saturday, April 10, 2010

De cata nesimtire putem fi incojurati...

Azi voi face o exceptie de la regula si voi scrie 2 post-uri...fiind de dimineata revoltat si mahnit de toate perversitatea, nesimtirea unora si mai ales acelor care se bat in piept ca nu sunt in realitate de se zice despre ei . Akum 1 ora maxim o doamna ma face nesimtit ca nu-i zic "Buna ziua!". Bineinteles ca akum deja poate ca-i chiar dati dreptate si ve-ti zice "Chiar esti nesimtit baiatule , nu ai nici macar acei 7 ani de acasa". Ca sa nu treceti la aceasta concluzie fara a sti si cauza concreta de nu am avut asa zis bunul simt de saluta pe acea distinsa doamna va voi povesti de ce nu am facut acest lucru. Avand putina treaba in apartamentul din cartierul Centru un detin acel imobil,facand mici reparatii la baie din caza incidentelor care au avut loc . Acea doamna de care am zis mai sus este chiar vecina mea de la etajul 4, care a cauzat si acele indicente de care vorbeam...m-a inundat cred ca de 4-5 ori in ultimul an (odata chiar intregul apartament), de fiecare data neavand macar bunul simt de a deschide usa sa-si ceara scuze sau macar sa coboare cand ma vedea venind acolo...avand tot dansa curajul de a ma face nesimtit si de a-mi "arata obrazul" ca nu am bunele maniere. Si akum va intreb cum mai poti avea bunele maniere cu astefel de oameni care iti cauzeaza prejudicii financiare pe care trebuie sa le suporti chiar tu insuti. Va las pe voi sa trageti concluziile asupra acestui gest al meu de zisa "nesimtire".
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !!

0 comentarii:

Post a Comment