Pages

Friday, April 23, 2010

The Vampire Diaries


The Vampire Diaries un serial exceptional pentru impatimitii seriei Twilight in care arata iubirea dintre o adolescenta si un vampir. La fel si acest serial The Vampire Diares in care   Elena, una dintre cele mai populare eleve din liceu a avut parte in urma cu 4 luni de o mare tragedie : parintii ei au murit intr-un accident de masina .Astfel aceasta , impreuna cu fratele ei, in varsta de 15 ani trebuie sa faca fata durerii. Anul scolar tocmai a inceput. Elena impreuna cu prietenele sale sunt fascinate de prezenta unui nou stundent, tanar misterios si carismatic pe nume Stefan. Cei doi tineri au inceput sa vorbeasca , pe scurt facandu-si ochi dulci .Ceea ce nu stie Elena este ca Stefan este de fapt un vampir in varsta de 200 de ani. Chiar daca este un vampir Stefan incearca sa-si ascunda acete instincte . Stefan are un frate , pe nume Damon care , fata de Stefan tot ceea ce face este sa-si faca treaba de vampir, sa faca rau oamenilor , incercand chiar sa o omoare pe Elena, astfel s-a declansat o adevarata rivalitate intre cei doi frati.  Cu astea fiind zise va las ca restu sa descoperiti voi . Va doresc vizionare placuta si sper sa va placa acest serial .



 

10 comentarii:

ღஜღAng3l of Lov3ღஜღ said...

E super frumos serialul si te tzine cu sufletul la gura mereu ,intorsaturi de situatie neasteptate,super interesant oricum ...merita vazut :x

BB.Marius said...

dap merita vazut...un serial de nota 10 ...btw super tipa elena ...merge de o tura doua cu ea:X:X

ღஜღAng3l of Lov3ღஜღ said...

oaaaaa cata nesimtire >:P cum doar de 2 3 mai? nu te ia ea pe tine pfff pe mine ma place mai mult muahahaha >:)
app daca nu ti ziceam de serialul asta nu mai aflai tu de el :)))

BB.Marius said...

saru'mana copilu'....dar app cine sa te placa pe u mai mult:>:> s-au vrei sa ma lasi sa ghicesc:)))

ღஜღAng3l of Lov3ღஜღ said...

elena thaaaaaa cum cine sa ma placa?:))

BB.Marius said...

o_O decand ai trecut pe invers draga mea ??:>:> Eu dc sunt in urma cu stirile :((

ღஜღAng3l of Lov3ღஜღ said...

pff asa esti tu mai intarziat :))))

BB.Marius said...

bn bn copilu'....am sa-ti dau 2 palme la cur ca sa te linistesti...ca azi esti zapacita rau draga mea :))

ღஜღAng3l of Lov3ღஜღ said...

pff da tu chiar ma iei la mishto?:)))
s o crezi tu "dragul meu" ca mi dai 2 palme ..da ti tie insuti sa te trezesti la realitate >:) =))

BB.Marius said...

poi oricum minorii nu trebe luati in seriosi:))) btw eu am coborat de mult din bananier ...e randul tau akum:-*

Post a Comment