Pages

Saturday, April 10, 2010

Alti bani ...Alta distractie ...Alta lupta de castigat

Mai sunt cateva zile si gata cu ditractia, se termina si mica noastra vacanta pe care am avut-o , de akum multi dintre noi intram pe ultima suta de metri la facultate, unde ma cuprinde groaza ca vin obiectele restante , examene unde aici prinde perfect aceste vorbe "Alti bani , alta distractie" pentru ca trebe sa fac culoar dand din coate cat in stanga si in dreapta pentru a face trecere prin aceste "bestii urate " numite (examene...lucrari...proiecte...chitante de platit la caserie pentru credite), unde va fi o batalie decisiva pentru multi dintre noi si acea batalie este Marea si Atotputernica "Licenta" ce-a care va decide care este pregatit si care nu pentru urmatoarea etapa care urmeaza adica "Masterul"dar cam atat pentru ceea ce ne astepta si sa gandim pozitiv ca multi dintre noi asteptam gustul victorie...pe care o tot asteptam de mult timp decand tot stam pe bancile scolilor, aceasta fiind vacanta suprema unde multi dintre noi abia asteptam sa vina aceasta clipa , sa plecam unde vedem cu ochii si cat ne tin picioarele sa ne relaxam mintea si trupul dupa 15 ani(16 ani pentru altii) sa uitam de casa cel putin 1 luna unde sa cutreieram in lung si in lat locurile tarii noastre sau a altor minunate tari ,vizitand peisaje si monumente unice , si chiar putem zice si unice pentru noi ca va fi o amintire frumoasa pe care o vom putea povestii prietenilor, cunostintelor, viitorilor nostri copii . Si cu asta inchei un mic capitol comun pentru multi dintre noi. Deoarece ceea ce voi scrie mai jos devine propriul meu razboi ca pentru a ajunge la tot ceea ce am scris mai sus mai am de rezolvat anumite lucruri care sunt complicate si va trebui sa le fac simple, in modul cum stiu eu mai bine. Mereu totul a fost ca pe o tabla de sah fiecare piesa de pe tabla reprezentand ceva, unde pe acea "tabla de sah" s-a creat niste greseli ca am lasat descoperite unele piese, iar pentru nu a lua Sah Mat...va trebui sa rezolv problemele si sa elimin toti adversarii care au intrat in acest razboi, pe care ei il vor pierde pentru ca au avut curajul de a incalca teritoriul meu si vor fi eliminati prin orice mijloc in modul "easy or hard" depinde de alegerea lor ...A-ti vrut sa fiti regi dar asul s-a intors dragii mei chiar credeati ca raman fara idei si voi renunta asa ushor ...asta va fi greseala vostra fatala...am fost stapan si voi ramane stapan pentru multi dintre voi ,"lacheii " ca voi nu prea aveti ce cauta in acest razboi... Si astea fiind zise ...Prepare for war!!!

0 comentarii:

Post a Comment