Pages

Thursday, April 8, 2010

Ma gandesc cu groaza ca ma inseala amanta

Va intrebati poate de ce am ales acest titlu de post ...Ma gandesc de ce nu...Stateam aseara pe la ora 01:00 si citeam blog-ul unei prietene si spre stupoarea mea observ ca noi barbatii suntem "piaza rea" ca noi am fi unicii care ne-am insela partenerele ....Dar de ce nu zice ca ele sunt motivele care cauzeaza acest lucru prin luandu-si decolteuri si fuste scurte care sa corupa mintea barbatului prin tot farmecul lor feminin, dorindu-si tot felul de fantezii sexuale si pozitii ,pentru a se simti ele bine , de a avea de la  1 pana la n orgasme pe partida...si bineinteles tot noi suntem vinovatii pentru satisfacerea lor sexuala....Prin concluzie femeile sunt mai perverse ca barbatii deoarece ele ne provoaca la tot felul de fantezii sexuale de care zicea domnisoara...desi nu cred ca ea nu a avut fantezii sexuale si nu si le-a satisfacut...Ca sfat inainte de a critica partea masculina mai intai ganditi-va la voi ce faceti pentru a obtine ceea ce  doriti...Si cu asta am incheiat pentru prima zi de blogger....

P.S Astept comentarii Pro si contra   !!!!

3 comentarii:

Anonymous said...

Nu am zis ca voi sunteti unicii, trebuie insa sa recunosti ca e o prostie sa ai ca motiv faptul ca "sunt barbat"

BB.Marius said...

mda poate e o prostie motivul ca "sunt barbat" dar nici motivul vostru nu e bun...te rog iarta-ma nu am stiut ce fac promit ca nu se mai intampla "si gandul vostru zice in continuare (pana data viitoare)"

ღஜღAng3l of Lov3ღஜღ said...

wow da ce dur esti tu marius....nu toate sunt asa cum nici barbatii nu sunt toti asa de perversi....
Intr adevar sunt unele fete de fac de rusine numele de "fata" dar nu toate...nu judeca turma dupa o sg oaie :) nici noi nu va judecam la comun ;)

Post a Comment