Pages

Tuesday, January 11, 2011

Who Am I ?


De ceva timp ma roade ideea ce parere au altii despre mine...ce calitati si ce defecte am...tot am zis ca postez dar am renuntat la acest lucru ca sa nu creada lumea ca vreau sa ma aflu in treaba cu asta sau chiar mai rau ca sunt nebun in adevaratul sens al cuvantului...Dar in seara asta am vazut la o buna prietena pe blog-ul ei o postare care se intituleaza "Caracterizati-ma" ...acelasi lucru pe care-l aman de ceva timp...Asa ca baieti si fete dati drumul la pareri...fara nici o suparare, fiecare ce crede.

3 comentarii:

ღஜღAng3l of Lov3ღஜღ said...

poi incep eu prima:D
in primul rand esti capos,iti place sa fii sef,sa fii cel care are ultimul cuvant,esti nebun rau,dus cu pluta,esti copil dar asta nu e rau sa stii ca asa sunt si eu,uneori ranesti la suparare prin vorbe fara sa ti dai seama,pui la suflet cam tot,desi in ultimul timp nu ai facut asta,te superi repede...uneori esti razbunator...Dar pe langa astea esti un bun prieten care stie ce inseamna cu adevarat sa fii prieten,esti inteligent,dupa parerea mea gandesti bine sa stii,desi unoeri ar trebui sa mai accepti si parerea celorlati...Ar mai fi ceva...Esti sufletist desi nu te arati...;) cam atat...dak mai gasesc ceva iti scriu cu siguranta;)

Anonymous said...

stii deja ce cred eu despre tine :))
Insistent!
Incapatanat!
Rautacios!
Plictisit de viata :)), ca de de asta vorbesti cu mine :)))
Calitatile...hmmm...le stii tu, nu e nevoie sa le enumar.

Anonymous said...

daca nu stii calitatile citeste ce a scris Angel of love, aceleiași le as enumera si eu

Post a Comment